Wednesday, November 7, 2012

Sweet Memories~~

Assalamualaikum...
ape khabar semua??alhamdulillah dapat bersua lagi..

alhamdulillah selesai sudah praktikalku selama 4 bulan di sekolah
pelbagai suka duka yang kulalui sepanjang tempoh itu..
apa pun itulah pengalaman yang mengajar aku dalam warna warni kehidupan ini..
terima kasih kepada semua pihak yang telah banyak memberi kerjasama
kepada anak2 muridku (4 TK1, PRA U 1 & PRA U 2)~~minta maaf banyak2 kalau ade kekurangan semasa mengajar kalian, untung dapat kenal korang semua..semua sporting2..
kepada cikgu2~~terima kasih banyak tolong saya kat sekolah..cikgu2 semua ramah2 especially k.ana, k.rubi, k.emi dan k.huda..
kepada semua staff2 dan pengurusan~~banyak tolong saya terutama en leman, k.ros, k.siti

insyaAllah suatu hari nanti harap dapat jumpa lagi...kenangan kat sana akan tersemat dalam hati saya sampai bila2...doakan saya posting cepat2..hehehe

with ckgu2 tingkatan 6

with student pra u 1

with student pra u 2

with student 4 tk1



No comments:

Post a Comment