Wednesday, February 1, 2012

Cik Yah vs Mek Jah

Assalamualaikum...
hari ni saya nak berkongsi sebuah doodle yang menarik hati saya..
harap dapat memberi manfaat kepada semua..=)

~doodle by kak nor~


Bismillah..Alhamdulillah

Demi sesungguhnya saya amat menyayangi sahabat-sahabat saya.. Sungguh kalian jauh di

mata..Doa dan harapan saya agar kalian faham akan erti sebenar kehidupan kita..Tidak ada

niat menyingung perasaan.. TAPI kebenaran tetap kebenaran,...Ini adalah soalan -soalan yang 

benar2 wujud...saya abadikan di sini buat kita fikirkan bersama.. 

Maybe dua perkara ni pernah kita lakukan.. dan mungkin akan kita lakukan.. siapa tahu.. 

Pohonla hidayah ALLAH selalu.. agar di tetapkan hati..dan iman kita.Saya juga pernah buat 

salah.. pernah melakukan dosa.. .Moga ALLAH ampunkan dosa kita semua..

Saya mohon sahabat sayang semua.. yang mana masih belum menutup aurat.. Masih lagi enak 

di buai kehidupan lalai dunia...Jom sama-sama kita berubah.. pilihan ada di tangan kita.. Kita 

yang memilih syurga atau neraka..wallahualamm


P/s:- Buat sahabat-sahabat yang kenal nor.. Nor mintak maaf .. nor kena bagitau... takde niat 

pun nak menyakitkan hati...korang semua...♥ ♥ ♥

perubahan itu memang sukar nak buat, tapi berusahalah selangkah demi selangkah..insyaAllah

Nama -nama dan watak hanyalah rekaan semata-mata.. tiada kaitan dgn yang hidup ataupun 

yang sudah meninggal dunia..

No comments:

Post a Comment