Tuesday, January 18, 2011

Selamat Hari Lahir Abah....18 January...

selamat hari lahir abah....
smoga pnjang umur dn dimurahkan rezeki...
hanya kata-kata itu sahaja yg mampu aku ucapkan...
sori la xde hdiah yg nk dibagi..bese la duk jauh kn..hehe
hari ini  merupakan hari jadi abah yg ke -58...
smoga Allah sentiasa melindunginya di atas muka bumi ini..
hari ini juga merupakan hari terakhir abah bekerja..
memandangkan umur persaraan bagi sektor kerajaan adalah 58 tahun..
selamat bersara juga diucapkan..huhu..
lepas ni dh xpayah pegi keje dh...
bleh rehat2 je kt umah...
tp kesihatan tetap kna jaga...
duk kt umah tu jgn lupe wt exercise...kui3..
byk plk pesannye...hehe..
aku gembira sgt2 sbb ayah dh xpyah keje berat2...
dh lame dah dia bekerja tuk menyara kehidupan aku sekeluarga...
dn skrg aku rse dia mmg dh layak bersara dn berehat....

aku plk akn sedaya upaya utk membalas jasanya dgn kejayaan aku nanti..
aku akn buktikan yg aku mampu utk menggemgam segulung ijazah...
dn mampu memberi kebanggaan kepadanya dan keluarga...
aku selalu berdoa supaya suatu ari nanti aku akn mampu untuk membalas jasa kedua ibu bapaku..
aku selalu berdoa supaya aku dpt membalas jasa mereka selagi mereka masih hidup..
itu lah doaku setiap kali selepas solat fardhu dn solat hajat...
aku ingin menjadi seorang anak yg mampu membahagiakan mereka selagi masih hdup..insyaAllah..
memandangkn aku adalah anak sulung...
aku merupakan harapan mereka untuk menjadi contoh kpd adik2ku yg lain...
insyaAllah aku akn memikul tanggungjawabku sebaik mungkin...
aku akn pastikan cita-citaku tercapai sebelum mereka pergi meninggalkanku...
itulah harapan yg selalu aku impikan...
aku ingin sekali melihat mereka meraikan kejayaan bersama aku di saat aku berjaya nanti..
dn aku sekali2 tdk akn mengecewakan mereka...

Terima kasih mak, abah atas semua bimbingan dan sokongan sepanjang diriku bergelar seorang anak...
hanya Allah shaja yg mampu membalas jasa mereka...
semoga mereka bahagia di dunia dan akhirat...amin...

                                                                my love dad and mom.....♥

No comments:

Post a Comment