Tuesday, June 26, 2012

Luv u MAK

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,,,

sempat lagi nak update blog dalam keriuhan budak2 mengaji kt umh ni (mak ajar mengaji)
menghitung hari2 terakhir di rumah dan kampung tercinta..lepas ni merantau lagi ke negeri orang.
destinasi seterusnya adalah negeri Pahang Darul Makmur selepas N9 dan Perak..
harapnya bila posting nanti dapatlah berbakti di negeri sendiri..insyaAllah..

masih belum terlambat untuk saya mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR buat mak saya yang tercinta yang ke ehem2...hehe..yg pasti dh masuk 50-an..tapi still lagi sihat..alhamdulillah...
terima kasih banyak2 mak sebab dah banyak berkorban buat saya..rasanya ucapan terima kasih tak mampu untuk membalas jasamu...hanya Allah sahaja yang dapat membalas..semoga dirimu sentiasa dirahmatiNya.

balik ni banyak kejutan yang aku dapat from my mom...thanks a lot...love u so muchhhh...
you're the person that always be beside me time senang n susah...
dh bagi macam2 kat saya sehinggalah saya menjadi saya pada hari ini..
semoga berkat doamu aku mampu untuk berjaya di dunia dan akhirat..
dan kejayaanku nanti pasti akan menjadi hadiah berharga pada kedua ibu bapaku..


thanks a lot.~~salam sayang dari anakmu...doakan anakmu berjaya dalam praktikal ini..


~~kesulitan yang dihadapi sebelum praktikal nyata memberi hikmah yang baik kepadaku..thanks to Allah~~

(akhirnya dapat post jgk walaupun dh lme tulis)

~~thanks mak bg sutera~~

soriii..xde duit lagi nak bg adiah kt mak..pizza je mampu..hee
bakal ade lagi kejutan..tungguuuu..huhu






No comments:

Post a Comment