Wednesday, June 20, 2012

sHayeR riNdU SayAnG KamU

Assalamualaikum dan selamat petang!!!

skrg ni tinggal beberapa hari lagi aku nak berpraktikal..terasa sangat sedih berpisah dengan kawan2...
seorang ke utara, selatan, timur, barat, sume ada..emm..

aina----->segamat, johor
aini----->ipoh,perak
jane----->kerian, perak
amy------>taiping, perak
dila------->lenggong, perak
ramlah----->masjid tanah, melaka
nazirah----->kerian, perak

aku???sila bce post sebelum ini..hehehe..

seterusnya aku rasa persiapan pn belom cukup sebab semakin byk kita bljar smakin byk yg kita xtahu..
saya akan cuba sedaya upaya untuk mengajar dan terus belajar..

untuk rakan seperjuangan, jaga diri baik2..yang penting jangan tinggal solat..kalo kita tinggal solat bererti kita lupa pada Allah, alamaknya nanti kalo kita nak mntak tolong, Allah pn xkan tolong kita..sama la mcm manusia..kalo kita tak selalu contat2 dia, kita pn segan nk mntak tolong kan..jd pandai2 la kita fikirkan sendiri..

kalo dh berpraktikal nanti jgn lupa contat2 aku jgk..insyAllah ada masa aku akn contat korang jugak..doakan aku berjaya menempuh praktikal ni sorang2...hehe..moga ade hikmah di sebalik ini..

salam sayang dari aku~~~itupun kalo korang bce blog aku..huhu


~~conteng2 di kls kpss~~

2 comments:

  1. ye sya baca..dan sya merindui awak jgak :)

    ReplyDelete
  2. rindu kamo0 juga...hope dpt jmpe ti..:)
    gudluck praktikal dear!!

    ReplyDelete