Tuesday, June 26, 2012

Sekolahku

assalamualaikum dan selamat petang!!

alhamdulillah hari ni adalah hari kedua praktikal..mcm2 pengalaman ada..
hari 1st aku sgt2 neves...maklum la wt praktikal sorng2..pastu lapor diri n masuk barang pn hari tu jgk..
lepas tu aku masuk perhimpunan n kena perkenalkan diri..hihi..hari 1st dh kna bg ucapan..
pastu plk dapat relief kelas...xtaw nak wt pe..aku suh dorng wt keje sendiri sbb kna subjek akaun..maklumla aku mmg xamik akaun kt sekolah..suh je dorng buat keje yg cgu akaun tu bagi..
lepas tu aku dapat subjek PA dan BM F4...alhamdulillah...berpeluang ajr PA kira ok la 2..huhu
cikgu kat sini semua baik2...so, xkisah sgt la kalo aku buat sorng2..hehe..
tapi hari 1st memang kekok...masuk hari kedua baru ok sikit..
aku perlahan-lahan belajar selok belok kt sekolah ni..cuba sesuaikan diri dengan student n guru2..
alhamdulillah setakat ni ok lagi..cgu pembimbing pn sangat memahami...
hari ni sy sempat bergosip dgn guru2 kt situ..hihi..sangat best..dorng semua sporting2..
hari ni bertukar ke bilik guru f6...tapi bilik guru biasa pn aku pegi jgk...maklum la dapat 2 org guru pembimbing..1 bm 1 pa..hehe..dua2 sgt memahami...
dan yg paling best ari ni aku dapat coklat dari kilang..huhu..sbb f6 ade buat lawatan ke kilang coklat..
yg penting esok kna main bola jaring...yuhuuuuu...(xpnah maen pn) org suruh kte main je la..hik3..

k la..setakat ni dulu coretan praktikalku~~

~~sekolahku~~

semoga hari2 mendatang akan lebih baik..:)

No comments:

Post a Comment