Thursday, March 31, 2011

Pandu Puteri Part 1

Assalamualaikum..
Minggu ni dh minggu ke-12 kuliah..
Still ada keje yg belum settle
Esok aku akan mengikuti kem di Pasir Puteh Kalumpang
Kem ni actually tuk kokurikulum yg aku amk
Pandu Puteri 2...(blue kebaya)...huhu
Dh lama xpegi kem ni..last klo xclap masa sem 2 dlu..
skrang dah sem 4..hampir setahun la..
kesempatan yang ada ni aku gunakn lah sepenuhnya
tinggalkn seketika kerja2 yg belum selesai kampus
dan mencari ketenangan di tempat baru
hopefully kem ni berjalan dengan lancar la
dan tanpa sebarang tekanan
tugas aku tuk kem kali ni adalah sbg ajk pengangkutan
agak kelam kabut jgk la sbb xde pengalaman
kena tempah bas tuk semua and then lori tuk angkut barang

but something diluar jangkaan happen
ari ni dapat panggilan kata lori xdapat

agak terkejut jgk la
ada salah faham ckit and aku satu lupa psl barang2 tu
lepas tu aku pn pegi la dkt bahagian pengangkutan
tanya2 and diorang pn xdpt nk bagi keputusan jgk..
emm...besalah pn ada...harp2 dapat la..
kena tunggu esok la mcm mana pun...
sori byk2 kt sume if byk kekurangan
buah cempedak diluar pagar, ambil galah tolong jolokkan,
saya budak baru belajar, salah dan silap harap maafkan.

setakat ni dulu coretan diari hari ni
barang2 apa xkemas lagi
selamat malam dan assalamualaikum smua..
tunggu part yg seterusnya..:)

No comments:

Post a Comment